lilla Bosse

Jani, jag kan som inte riktigt fatta att vi faktiskt ska köpa en hund..  Som jag nämt tidigare så är de snart exakt ett år sedan jag grinade och klämde fram att jag aldrig mer ska ha en hund.. aldrig!! För så tragiskt de var att förlora en så tänkte jag att aldrig mer ska jag utsätta mig för det... Men se så förhastat de var, ett år senare är jag ägare av en hund igen. De kommer inte räcka med en, jag är inte nöjd förens jag är matte åt en liten bichon frise Lotta.

Namn åt den lilla.. Jag är inne på Bosse men vi är inte riktigt överrens men envis som en gammal get som jag är så är det ingen omöjlighet att jag får igenom mitt förslag om husse nu inte kommer med något ännu bättre förslag förståss. Vi får väl an se!


Då var det fredag och helg, Jens vill till stugan och jag på Ikea. Ni kanske hör att de klingar inte särskilt bra ihop..

Trevlig helg!


Kommentarer
Postat av: Linda

haha, magrutorna som aldrig funnits!! jag skulle nog aldrig köra med den där rullgrejen mer än en, högst två ggr, om jag känner mig själv rätt! ;)



ses snart!

2010-01-08 @ 18:33:38
URL: http://lindta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0