nyårsbilder

Nyårsfesten var till belåtenhet, och mer där till. Bjuder på några bilder från kvällen såhär några dagar i efterhand.













Nog om det, nu har ni fått några smakprov på hur de såg ut på björkgatan när vi firade in de nya året!



Idag var min första dag på jobbet efter min lediga vecka och de kändes mer än tungt. Att jag fick ett sms av Jens mitt på dagen där det står att han är ledig resten av veckan gjorde inte saken bättre!

Nåja, det är bara bita ihop. Har ju faktiskt avverkat en av fem.

Nu ska jag ta och mxia ihop en gosmoothie i den nya bleendern som vi börjar ha som vana att dricka varje kväll!



Kommentarer
Postat av: sussa

Jaaaa =D hahah

2010-01-05 @ 09:51:31
URL: http://suziq.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0