suris

De är ju dräpande att lägga två helger på raken, men är man så korkad får man vackert löpa linan ut. Jag kommer nog istället uppskatta mina två kommande lediga helger istället!

Igårkväll var vi förbi hos Per, Linda och grabbarna. Kajsa och Jerry fick träffa varandra för första gången, och vi har skaffat oss en liten buse. Han hoppa och stutsa på Kajsa så de slog härliga till!
Eftersom våra killar ska till Trolltjärn och fira Per som fyller halvvägs till 50 så bestämde vi oss för att vi tjejer också ska ha lite roligt! Linda har t.o.m försett sig med barnvakt för att kunna dricka en cider eller två, så de kommer bli kul :)
Fredagkväll har jag också bokad, då är det personalfest! De blir kul att träffa alla från den gamla goa tiden :) Det innebär att Jerry måste vara borta bägge kvällarna, men det är redan ordnat och jag tror inte han kommer gå under. Han kommer mest troligt hålla hundvakten sysselsatt ;)

Imorse vaknade jag med huvudvärk så jag var en riktig surpuppa. Turligt nog har både huvudvärken och det dåliga humöret försvunnit!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0