Fyyyyyra!

Ja ni läste rätt, fyra dagar kvar nu! Om man bortser från timmen jag har kvar idag.. jag längtar!!

Idag har jag hållt på att ta livet av både mig och hunden, fick för mig att vi skulle på grisan och gå i värsta hettan sådär kring 12 tiden. Smart va, när jag satt mig i bilen visade mätarn på 29 grader! Inte undra på att både jag och Jerry flåsade ganska kraftigt innan vi var i mål.

Jag kan inte hålla med om att den här värmen som vi haft idag är härlig, äckligt varmt och kvavt! Lagomt är bäst! De är sånna här dagar man ibland kan längta efter vintern och våren ;)

Nu ska jag ta ett glas vatten och avrunda dagens arbete!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Tack snälla :-)

2010-07-14 @ 11:35:06
Postat av: Anonym

Från Sabina alltså :)

2010-07-14 @ 11:43:41
Postat av: Linda

ja, men typ! =P

2010-07-18 @ 22:27:33
URL: http://lindta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0