uuunderbart!

De är så härligt! Min första dag på min egna första betalda semester har jag spenderat i Skeå med mamma och pappa, där jag i klädväg hittade mig en klänning och en kjol. Två camping/solstolar och en liten radio att ha i köket fick också följa med mig hem :)

Imorgon i förhoppningsvis god tid kommer mina killar hem, sen ska vi lasta in oss i bilen och koppla husvagn för att bege oss till Lycksele. Det kommer nog bli trevligt!

Det borde vara förbud mot att måsta ställa väckarklocka när man har ledigt, tyvärr så står min på alldeles för tidigt imorn när jag måste lämna in bilen på volvo för en förbesiktning. Som om inte det vore nog så måste jag ta mig en ofrivillig promenad därifrån hem.
Ni kanske undrar om bilen redan är trasig? svaret är nej, den går som en klocka! (peppar peppar, än så länge..) men vi har någon slags garanti, så därför ska vi kolla upp så verkligen inget är galet innan den går ut!

Nuförtiden äälskar jag att köra bil, skillnaden är inte bara lite stor utan mycket stor. När man är van gamla skruttiga som rycker och drar lite som dom vill så är det en ohiskelig skillnad på en nygammal bil. Ibland får jag det där suget som man hade när man nytagit körkortet, man körde bara för att köra. Det kommer nog gå över, tids nog. Nyhetens behag som man brukar säga :)

Nu ska jag gå till sängs även fast jag inte är särskilt trött! godnatt :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0