dag två av tre

I full gång är jag, korvstroganoff och ris står färdigt i matlådor och frukost är serverad åt vissa. Sätter jag mig ner tror jag nästan att jag somnar, hade stora problem att somna inatt och när jag väl somnat vaknar jag två timmar senare och är typ klarvaken = svårt att somna igen. =klubbad när väckaren ringde!!

Imorse ville jag aldrig komma fram på jobbet, tyvärr tar man sig fram rätt fort en lördagmorgon strax efter 07.00 när de inte är vidare tafikerat längs vägarna, jag har nämligen så bra musik nu i bilen så jag hade kunnat köra hur långt som helst och bara lyssna. Men jag kom fram.. fort.

Som sagt, nu är vi inne på dag två av tre tills den här jobbhelgen är över! De bästa med de hela är att jag är ledig på måndag! hääärligt!

Trevlig helg!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Tycker du? :P Ärende-damen du vet ;)

2010-06-22 @ 21:19:20
URL: http://sab1na.blogg.se/
Postat av: Anonym

Tycker du? :P Ärende-damen du vet ;)

2010-06-22 @ 21:20:00
URL: http://sab1na.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0