du lediga dag

Idag har jag hunnit en hel del, men ändå känns de som jag ingenting fått gjort. Jag och Johanna drog iväg till skeå i hopp om att hitta något i klädväg. En klänning från BikBok som jag mest troligt ska bära på midsommarafton var det enda som fick följa med hem.

Direkt jag kom hem tog jag tjuren i hornen och bokade tvättstuga som var ledig, fått tummen ur och tvättat upp sängkläder och handdukar från vuoggatiden i vinter. Skönt att ha de ur världen! Nu återstår bara resten av tvättkorgen..

Jens jobbar över även idag så jag och Jerry har kvällarna för oss själv, kanske bäst att vänja oss eftersom de ryktas om bortajobb. De ogillas i allra högsta grad!

Golven på våra 64 kvadrat är täckta av damm, hundhår och en del sand och smuts. Kanske något jag borde ta itu med, men inte nu för om ca en timme ska jag möta upp Josse på Nodo för en latte.

Ihelgen jobbar jag, de känns sådär men om man blickar framåt så är det (mest troligt) sista helgen före semestern!! Såå.. jag ska inte klaga :)

Nu ska jag ta och se om jag får något gjort innan tvättstugan kallar på mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0