ny frippa!

En sånn dag, en sånn dag..

Den hade på alla sätt och vis kunnat starta på bättre sätt, dels så sket sig min planerade promenad på grisan pga. regn (kanske en dålig ursäkt, men vovven skulle bli så skitig), och sen när jag väl tog mig upp ur sängen efter x antal snoozningar så går jag ungefär 5 steg, kliver ut i vardagsrummet och får syn på en hund och en soppåse full i sopor i molekyler på ryamattan. Matrester, folie i tusen delar, sill-vatten, kaffesump och lite annat smått och gått utspralat ööööverallt över heela mattan! Boven i dramat började skämmas och blev sådär fjäskig som han kan bli när han är så väl medveten om att han gjort något misstag. Suckade och svor, men något mer kunde jag ju inte göra förutom att försöka ta reda på skräpet.

Tydligen luktade de sopstation när Jens kom hem, så han har fått skuta.. ;)

Ny frisyr var det ja, en sommarblekning på knoppen och en lite kortare lugg. De blev alla tiders! Givetvis har jag ju då varit på nya stället i stan HEADline dit ni såklart måste gå :)

EN enda dag kvar att arbeta innan den här veckan är avklarad, den har känts lång. Så de kommer bli extra skönt att fara härifrån imorn em.!

 


Kommentarer
Postat av: Malla

klart du får vara veckans blogg också :) nu ligger det rätt många veckor bort, blir mot hösten. Mne lägger in dig så skriver jag en kommentar då det är dags :)

2010-06-03 @ 19:00:22
URL: http://www.monstermalla.se
Postat av: Anonym

Tack Hanna! Så kul med ny frippa :)

2010-06-04 @ 15:26:51
URL: http://sab1na.blogg.se/
Postat av: tess

tack för reklamen! ;)

2010-06-08 @ 17:05:42
URL: http://tastys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0