oflyt!

Varför kan ingenting bara gå på räls, för en gångs skull. Nä, oflyt jämt och ständigt!!

Eftersom planerna inte går i lås ihelgen så får vi hålla tummarna att de kommer bli nästa helg istället. För jag var inte vidare värst sugen att sätta mig i 940:n ensam i 73 mil, då är det nästan så att de hellre får vara!

Alltihopa handlar om en bil, kanske inga världsliga saker men när allting går emot en så har man nästan rätt att bli lite putt kan jag tycka ;P


Planen för midsommar ser ut som så att jag jobbar till 14.45 och sen järnet hem för att göra mig klar för midsommarafton på Mörtgatan. Favorit i repris, vi var nämligen där förra året också! Minns jag rätt så var det då jag sura ihop lite när det var dags att bege sig hem, jag ville gå men Jens ville åka taxi. Vi hann till närmaste korsning där jag blev tvungen ge mig, för inte ides jag gå ska ni tro!

Nu ska slurpa i mig sista skvätten kaffe för idag, se ett avsnitt av Tre kronor och vänta på att Jens ska komma hem från jobbet. De här med övertid vet jag inte om jag är så förtjust i längre!

Med tanke på mitt inte så flitiga bloggande så är det väl bäst jag säger det nu, trevlig midsommar :)

Ca 3½ vecka kvar till semester.. ;)

Midsommar 2009










Kommentarer
Postat av: Linda

Jag tar åt mig! Det var jag som inte ville att Per skulle fara iväg imorrn... FÖRLÅT!! Sa dock att han gör som han vill, men han valde att stanna hemma. FÖrlåt om det är jag som satt käppar i hjulen! :O

2010-06-23 @ 21:35:52
URL: http://lindta.blogg.se/
Postat av: Jessica

Tre kronor finns nu mer också i mitt äga....tack vare dig=)

2010-06-28 @ 19:55:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0