onsdag i all ära

Jag är så glad över att jag bara behöver gå till jobbet ett par tre fyra timmar imorn och sen tackar jag för mig för denna vecka, med andra ord jag har helg imorn!
Den halvlediga dagen lär väl gå åt till att städa och tvätta i vanlig ordning. Ja just, jag måste ju och laga mitt splitternya däck också som Jens punkterade när han skulle köra merca på jobbet! I utbyte fick jag köra volvo som läker bensin och man inte får bromsa med, lättare sagt än gjort va! Ett dåligt byte skulle man väl kunna säga..

Köttfärslimpan står i ugnen som jag tror kommer bli mumma, västerbottensost, creme fraice franska örter och vitlökskrydda! Tyvärr får man ju vänta ihjäl sig för att den ska bli färdig men under tiden jag väntar på limpan och Jens så sitter och smuttar på dagens ranson av Coca Cola.

Ikväll är det städning in och utvändigt av våfflan som gäller. Är jag smart väljer jag utsida för att dammsuga invädigt efter Jerry är en tuff match. Då är de lindrigt att svabba av och spola med vattenslangen.

Bör ju tillägga, jag har endast 25 arbetsdagar kvar innan semestern!! ;)





Kommentarer
Postat av: Anonym

Va gott de lät med köttfärslimpan. Recept tack :)

2010-06-09 @ 22:43:51
URL: http://sab1na.blogg.se/
Postat av: Jessica

Jag har 44 dagar kvar till semestern, så det är INTE synd om dig =)

2010-06-10 @ 07:44:02
URL: http://jeppan76.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0