fredag

Du underbara helg, de är något speciellt med fredagar. De gör inte saken sämre att vädret är alldeles perfekt!

Har precis anlänt hem från jobbet, så nu ska jag och jerry gå över och hämta Meja för vi ska ha hand om henne till Johanna slutar jobba. Vi får sen se vad som händer idag och ikväll och resten av helgen. Ser ut som att det här toppenvädret ska fortsätta hela helgen lång så det kanske inte vore så dumt försöka ta sig ut och kanske grilla en korv eller så.

Den där Jens har jag inte hört utav sen igår mitt på dagen och lär inte göra det förens på söndag heller, täckningen där dom är fungerar inte värst bra. Men dom har det säkert bra :)

Jag hoppas på kaffefrämmande av Sabina i eftermiddag!


Nu ska Jerry få sig lite mat i magen och så ska vi gå till grannhuset och hämta Meja!





Kommentarer
Postat av: Anonym

Kaffe främmande imorrn Hanna?

2010-03-13 @ 20:58:20
URL: http://sab1na.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0