söndagmorgon

Godmorgon!

Uppe och vaken är jag sen en stund tillbaka, sitter med dagens första kaffekopp och äter lite zoo karameller. Hur kan det komma sig att godis är som bäst på morgonen före frukost?

Igårkväll gick jag över till Madde och drack ett par glas vin, när dom gick ut på challenge gick jag och Jerry hem, mycket skönt!

Den här Jerry har saboterat mina två av två möjliga sovmornar den här veckan.. Igår 7.20 och idag väckte han mig första gången 6.48 men den gubben gick inte, jag totalvägrade att stiga upp så han fick allt vänta till halv 9 istället, men för mig är det ingen sovmorgon. Jaja, nu är jag ju då uppe och hade faktiskt tänkt göra nån nytta här som att städa lite eller.. ganska mycket. Jerry har ett önskemål om en promenad och de kan han väl ska få, så jag funderar på att göra bort den nu redan på morgonen för ikväll ska jag lämna över han med varm hand till husse.

Jag längtar efter Jens.. tyvärr kommer jag få längta länge till är jag rädd, dom är nog inte hemma förens i afton skulle jag tro.

Nu ska jag sätta fart med att ta mig något ätbart och sen fram med städgrejjerna!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0