suprise!

Hej!

Igårkväll när jag kom hem från jobbet blev jag positivt överraskad, Jens hade faktiskt på eget iniativ (bör tilläggas) tagit fram dammsugaren!! Visst, jag märkte inget förens han lite malligt sa vad han hade gjort, men de var mkt uppskattat! Kan jag ägna mig åt skurning ikväll.

Har precis ätit min lunchlåda (som Jens också gjort igår) och faktiskt så var det en ganska god kycklingkryta han hade lycktas med. Som om inte de vore nog, att den var god dvs, så var de fint och undanplockat i köket och det ska ni veta, DE är sällsynt när Jens varit i farten. Så man kan väl som säga att killen ligger på ett stort plus hos mig nu =)

På lördag fyller ju nu Jens år och självklart har jag redan klart med presenten, så gott som iallfall. Igårkväll försökte han sig på att gissa vad de var, en alkomätare är han helsäker på. Han kommer bli överraskad, de kan jag lova. Förhoppningsvis glad också! Meen, jag kan ju inte avslöja de här nu, det tar vi på lördag på den stora 24års-dagen =)

Nu ska jag ta mig en ytterligare till kaffemugg, eventuellt att de slinker ner en ballerina också!





 

 


Kommentarer
Postat av: Linda

Undra vad han var/är ute efter när han varit så duktig!? Per brukar alltid ha nån baktanke om han gör nåt speciellt ;D

2010-03-17 @ 16:30:51
URL: http://lindta.blogg.se/
Postat av: Linda

Han kanske bara ville vara en snäll och duktig sambo, vem vet ;)



vad vi gör om dagarna..? jadu, allt och inget kännsd et som.. idag har jag varit till frissan, igår var emma och hugo hos oss, o så till lule o gjorde håret, och lååånga promenader varje dag,duktiga jag ;) imorrn åker jag ju till lule igen och fixar naglarna, kul!! :)

2010-03-18 @ 20:19:05
URL: http://lindta.blogg.se/
Postat av: Linda

Det kommer du göra, det lovar jag dig!



Hoppas ni får en kanonhelg där uppe!

kram till er

2010-03-19 @ 21:04:02
URL: http://lindta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0