valborgshelgen

Som vanligt, uppe i vuogga så har vi haft det kanon! Omän vädret inte varit på våran sida, så har vi haft härliga kojdagar ändå. Det är ganska skrämmande, igår eftermiddag trotsade vi vädret och for iväg på en liten tur.. det fanns inga leder uppe på fjället kvar. Ni kanske tror att all snö tinat bort, men i själva verket har det kommit så mycket snö att de enda som utmärkte leden var pinnarna, inte ett skoterspår kvar. Första maj och ett par dm nysnö! De är härligt, eftersom vi har en helg till inplanerad där uppe! I övrigt känner jag mig ganska nöjd med årets skoteråkning, vi har lyckats med x antal mil :) Suget efter en till skoter är stort, Nilaåkandet är iofs varmt och väldigt vindstilla men ack så mycket tråkigare så den som lever får se!

Kom hem i eftermiddag, Jens och Johan trotsade vädret ännu en dag men när jag likaså skulle hem tidigt så åkte Jennifer med mig, de går betydligt mycket fortare om man har någon att prata med under tiden så de var väldigt tacksamt!

Jag hamnade i verkligheten rätt omgående, hann i princip bara hem och duscha för att sen hamna på jobbet. Men nja, de är härligare att vara ledig ;) Dock är jag kanske inte den som ska klaga, kan nästan räkna arbetsdagarna senaste månaden på en hand, de är illa för en som faktiskt jobbar 100% så de kommer jag vackert få äta upp nu istället.

Bilder från helgen kommer i ett senare skede!


Kommentarer
Postat av: Anonym

jag ska titta i min fullspäckade kalender om jag hinner med nåt kaffe. Du vet, jag jobbar ju rätt mkt nu, men funderar på ta semester ;) Men iofs, lite kaffe skulle ju sitta fint ;) Jag ringer imorrn! Förresten, recept på kladdkakan kommer imorrn, den är så god så det nästan inte är sant.

2010-05-02 @ 23:38:28
URL: http://sab1na.blogg.se/
Postat av: Erica

Nog är det bara du parkerar dig i Munksund den här månaden då :) Kul att Vuogga varit bra iaf!

2010-05-03 @ 20:31:19
URL: http://frulindh.blogspot.com
Postat av: Jimmy

Kina vill se bilder från Fjällen ! :)

2010-05-04 @ 14:50:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0