vårrustning!

Mina planer för helgen är att vårstäda både hem och bil. Jag säger mina för Jens ska ändå till att jobba hela helgen så jag och Jerry får klara oss på egen hand. Bilen måste tvättas in och utvändigt, hemmet är invarderat av dammråttor och sist men inte minst, tvättkorgen är ööverfull!

Söndag blir det en tur till Ikea med mamma, är i valet och kvalet om vi ska byta ut våra vardagsrumsmöbler till vitt istället för svartbrunt som vi har nu. När jag frågade Jens vad han tyckte så var han emot, han såg bara arbete framför sig och tyckte de var fint nog som vi har det nu. Tyvärr får han nog inte bestämma, han får vackert hjälpa mig att bära upp dom gamla möblerna på vindan och sen skruva ihop dom nya. Jag tror de kan bli ett lyft för sundsgatan :)

När jag sitter och kollar på hemsidan så kan jag som redan nu säga, det kommer bli en dyr ikea-resa. De är så mycket jag vill ha! och framför allt, behöver och måste ha ;)

 

 


Kommentarer
Postat av: Linda

yes, på söndag styr vi kosan mot(förhoppningsvis) varmare breddgrader! Åker ni till vougga i helgen eller hinner vi kanske ses?

2010-05-05 @ 22:28:54
URL: http://lindta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0