Tack!

Tack så mycket för alla gratulationer!! :]


Idag är det någon typ av snöstorm om ni missat det, personligen stör det mig inte alls.. Jag gillar vinter och snö! Förutom att jag råkades få ha den bilen där de inte går få igång vinrutetorkaren, de däremot var lite störande för sikten blev inte den bästa.
Annars då, jag jobbar.. har huvudvärk i vanlig ordning. Borde nästan föra statistik över antalet dagar jag går runt med ont i skallen, den skulle bli hög. Något jobbigt, men det finns ju panodil som tröst.

Sen var det ju den här bejbisen som ska växa i magen min, vi går mest i väntans tider på att få göra UL. Efter det tror jag de blir mer påtagligt och verkligt på nå sätt. Om allt stämmer så ska vi idag vara i v.16 (15+3). Både jag och Jens har en känsla av att de är en tjej som finns där inne och jag brukar ha rätt ;)

Nu ska jag gå och äta mig nå middag!






Kommentarer
Postat av: Erica

Men shit! Grattis! Jag tror hon kommer på min och Jessicas födelsedag ;) KRAM

2010-11-10 @ 18:24:58
URL: http://frulindh.blogspot.com
Postat av: Emmeli och Mio

STORT grattis till den lilla i magen! :)

Hur mår du?



Ja, det känns jättebra. Är så glad :)

Sköt om dig! Kramar

2010-11-10 @ 20:43:57
Postat av: Sara

GUD så himla mysigt!! :) Antar ni beställt tid för UL?



Ja, om man ändå kunde spola fram tiden. Då skulle jag spola tills vi åker in på förlossningen.. Men samtidigt försöker jag passa på att njuta av den här tiden, om än det är mycket som känns besvärligt. För varje del av graviditeten tycker jag har sin charm. Tiden efter ultraljudet har gått i en rasande fart - ungefär fram till nu :P Så jag lovar dig, du kommer säkert också känna att det ändå gått ganska fort när det väl börjar vara dags. Och på något sätt tror jag man behöver all den här tiden för att förbereda sig, framförallt mentalt. Men det är klart, det är ju lätt för mig att säga, som ju har den tiden bakom mig. Men du kanske förstår hur jag menar? :)



Nix, vi har inte kollat könet. Det blir en överraskning. Men både jag och Ante har känslan av att det är en liten tös. Så då får vi väl se... :)



Kramis!

2010-11-10 @ 21:38:46
URL: http://sassabarill.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0