Ultraljud

Idag har vi varit på bio, vi har tittat på den där någon som växer och frodas i magen. Allt såg bra ut vad hon kunde se i varje fall, de var väl det viktiga. Vi blev framflyttade alt. bak beroende på hur man ser på det, nytt BF är iaf 28 april istället för 30:e som tidigare men h*n kommer nog när de behagar dyka upp. De var häftigt att se!


På onsdag är jag ledig och tänkte göra det till en bakdag, det närmar sig 23års dagen för min del så de bör ju finnas lite fika i frysen.
Nu ska jag påbörja middagen som idag blir grillkorv ost&bacon i bröd med gurksallad. Svårlagad rätt så jag bör nog sätta isäng om jag ska hinna få det klart.

Trevlig kväll :-)

Kommentarer
Postat av: madde

Så fantastiskt mysigt! :) Så det var bara en magsimmare? Tog ni reda på könet? :) Kramar!

2010-11-29 @ 18:06:16
URL: http://maddestrand.blogg.se/
Postat av: Jessica

Så kul!!!! Hmm så den lilla krabaten verkar planera sin utgång lite tidigare än först beräknat. Kanske får han/hon dela födelsedag med mig och Erica den 25 april.:)

2010-11-29 @ 19:37:18
URL: http://jeppan76.blogspot.com/
Postat av: jens

ja vet då va hä är ja =)

2010-11-29 @ 21:48:57
Postat av: Anonym

Jag med:)...ååå bara tiden nu springer bort!

2010-11-29 @ 22:42:43
Postat av: Marie

Grattis till er blivande föräldrar. Så spännande. Det betyder kanske att ni får lite svårt att ta er till Gotland i april. Skulle dock vara jättekul om ni kan komma med Jerry. Även försenat grattis till honom på ettårsdagen.

"Gammelmatten" på Gotland

2010-12-02 @ 23:07:46
URL: http://www.eirams.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0