du trista dag..

En tråkigare dag får man leta efter. Tvätt och dammsugning är vad jag fått fingrarna ur att ta mig för, förutom lunchen på ängeln med Sabina och Johanna då.

Hunden är rastlös och är mest bara jobbig och ivägen, kanske inte så konstigt med tanke på att han endast fått gå till närmaste husknut och pissa under dagen. Han ska få göra nå han sen ikväll, tror jag.
Jens kom hem från älgjakten för ett par timmar sen, han har sovit sedan dess. Högst tråkig dag!

Ikväll blir det räkröra och kräftstjärtar till middag i soffan skulle jag tro. Ska he mig iväg på affärn och handla de som fattas. Kanske Jerry får följa med och åka lite bil, har han ju då fått göra nå idag :]



Jerry kör bil.. :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0