16 augusti

Både igår och ikväll har jag varit ut med inlines, jobbigt såklart men jag hade nästan glömt hur roligt det faktiskt är. Sen så blir vilddjuret Jerry väldigt nöjd och glad motför om vi bara skulle varit ut på en promenad, de ger betydligt mer att få springa än att gå och att vi hinner längre på kortare tid. Jens ifrågasatte dock om jag hade hjälm och trodde jag skulle vara blåslagen på torsdag när han kommer hem, han tvivlar visst på att jag faktiskt kan åka.. ;-)

Idag på förmiddagen har vi varit till lillpite och hälsat på Linnea och Herman, trevligt som vanligt. Sen dess har jag försökt att få något gjort här hemma, hinken har jag haft framme för att dammtorka men vattnet har hunnit bli kallt flera gånger om. Äh, nya tag imorn kanske!

Ikväll har Filip fått sig en smakportion gröt före han åt sitt sista mål för kvällen, så vi får se hur länge han stoppar.. det hade ju inte gjort ont om han sov till imornbitti. Man får prova sig fram, eftersom han fick för sig igen att han visst vill äta ett mål under natten. De är ganska skönt att få sova hela nätter.. speciellt under veckan när jag är själv.

Näni, nu ska jag ta och snöra mig i duschen och sen lägga mig och mysa med Filip och lyssna på karlavagnen :P De kan faktiskt vara ganska intressant många gånger, tro det eller ej! Filip ska inatt för ovanlighetns skull få sova i storsängen med mig, vi lyxar till det lite när pappa är borta.. då finns det ju faktiskt plats för han där :-)

Natti natti!





Vi för ett par år sedan!



Kommentarer
Postat av: Anonym

Men visst vet du att det är lika mycket kalorier i cola som i mjölk? Kanske liiiite mer vitaminer i mjölk, but still ;)



Det kommer bilder! :)

Men just nu finns inget att visa eftersom allt ska göras om och möbler börjar inte ställas in förrän i september.. :) Hur går det med eran husjakt?



Vi måste styra upp en till fest snart!

2011-08-19 @ 10:29:52
Postat av: Lea

Ja men en snus ,LöS Till å med samt ett rödvins glas,.men påsken Hanna påsken !

2011-08-20 @ 21:03:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0