Lättnad..

Igår blev prinsen 4 månader och dagen till ära var vi på väg och mät-kontroll, 7445gram och 66cm lång.. han börjar bli tung våran Filip! Numer (vågar jag säga det..) så sover han hela nätter och tycker vi ska kliva upp 7.45 varje morgon, han är som en klocka som kan diffa en minuter hit eller dit. De är iaf hur skönt som helst, så fort man tagit sig ur sängen så känner man sig ju pigg och glad (..för det mesta), annat är det när man varit upp till micron både en och två ggr varje natt. Vi får njuta så länge det varar, för man vet aldrig när och om det vänder.

Jens har semester och de är hur skönt som helst det med, nu har han iofs varit borta en del också men han kommer hem imorn igen. De är inte varje vecka vi får träffa han en hederlig vanlig blåonsdag, så de tycker vi om. Men medan han och Jerry är borta på jakt och storsängen har en plats över så får Filip sova med mig, det är faktiskt ganska mysigt men framför allt enkelt när och om han kommer på sig att han vill ha tutten i munnen istället för att den ska ligga och skräpa på kudden.

Idag tog jag mig an ett bekymmer, och ni ska bara veta hur bra det känns! En tung sten har ramlat från hjärtat och det känns att klumpen i magen blivit mindre, nu får vi bara hoppas att det går att lösa på bästa sätt men jag har då börjat ta itu med klumpen och de är ju då steg ett. Håll tummar och tår!

Nä nu ska jag börja röra mig mot sängen och göra Filip sällskap, natti natti :)

 

Liten blir större..




Kommentarer
Postat av: sussa

Nog blir han större alltid sötunge:) jag håller å tummarna å tårna, inte vill vi de ska finnas klump.. :)

2011-08-31 @ 03:29:13
Postat av: Therese

Sv: Inte några särskilda ingredienser alls egentligen. Grädde, cremé fraiché med chilismak, purjolök, lite soja och paprika. Lätt som en plätt! :).

2011-08-31 @ 08:02:23
URL: http://theereese.blogg.se/
Postat av: sussa

Precis, man är ju mer eller mindre trött oftast kommer ju tröttheten eftermidda kväll ;P jaa visst får man skriva av sig ;) jaa snart är de onsda då ses vi =)=)

2011-09-04 @ 23:20:47
URL: http://suziq.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0