Bara lite lagom..

Ibland får man ju så god lust att bara ge upp.. det kan visst aldrig gå vägen. Än är inte loppet helt kört men jag har ställt in mig på det för av erfarenhet och otur så blir det säkert så.

Idag har vi städat för dom stackarna som kommer imorn på kaffe och fika inte ska få någon slags andningsnöd av allt bos och hundhår. Det var välbehövligt och lär dröja lika länge till nästa gång.
Måste iväg och handla efter vi ätit middag så jag kan snöra ihop lite till imorn, en tvättmaskin borde jag också köra men det ska väl inte gå.. troligtvis är tvättstugan upptagen. Det är nu underbart med lägenhet och tvättstuga och småbarn... visst.

Lagomt positiv är jag idag, sen har jag stora funderingar om jag lider av vitambrist alt. järnbrist eller något annat. Jag har senaste tiden varit konstant trött, inte trött på det viset för att man måste upp om nätterna och ge de lilla barnet mat eller tutte, utan orkeslöst trött typ. Det är lite jobbigt.. kanske skulle prova handla hem lite frukt, kiwi och torkade aprikoser eller något annat sånt där som innehåller mycket järn.

Jomenvisst, våran lilla guldklimp vill fortfarande ha mat om nätterna och det stör mig inte egentligen.. man är ganska van efter snart 8 månader. Omän det skulle vara skönt med ostörd nattsömn men den tiden kommer den också, nångång.

Idag får det bli rester från gårdagens biffar och pasta. Det kändes enkelt att snöra det i mircron en dag som den här. Det mest positiva idag är väl att det äääntligen snöar!!

Nä nu verkar det som att det är någon som är hungrig!

Kommentarer
Postat av: lea

niklas hälsar att det är lika bra ni drar er ur så fort ni kan, fel by

;)

2011-12-08 @ 19:40:26
Postat av: sussa

Ja hoppas de är eran tur snart.. ja hon har vuxit 64cm 6885g :) har uppdaterat the blogg nu ;) De blev inga utslag efter gröten i dag, så kan varit för de var nå nytt.

Känns länge sen vi sågs. Åh du fyller år eller nått va ?

2011-12-08 @ 20:58:47
URL: http://souziq.Wordpress.com
Postat av: nina

En av tummen upparna var till dig hanna;) Så de ska du verkligen göra!:)

Tack detsamma;)

2011-12-14 @ 16:23:16
URL: http://niina88.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0