Flyt och solo alena!

Ja vad ska man säga.. Jag/vi har mega flyt nu! Inte nog med att vi hittat vårat hus.. Idag hade jag ett inbokat möte med min chef där jag blev erbjuden en ny tjänst, på stället jag började och blev kvar dagligen dags i flera år, trivdes som fisken i vattnet. Jag behövde inte fundera speciellt många sekunder innan jag sa JAA!! Det känns så himla bra att jag knappt tror det är sant. Det gjorde min dag! :) Så efter jag och Filip njutit färdigt av våran ledighet så börjar jag om på mitt ny gamla ställe.

Dom stora grabbarna har farit iväg till stugan för att jaga ihelgen. Så jag myser för mig själv i soffan ikväll med chips, trocadero, skumtomtar polka och lite glögg. Lilla karamellen ligger och sover i storsängen där han ska få sova med mig inatt, kan jag tycka är rätt mysigt lite då och då :-)

Eftersom jag för tillfället inte hittar sladden till kameran så får det bli några bilder från telefon så länge. Såklart är alla på våran going.Trevlig helg!


Kommentarer
Postat av: nina

Men fyfan vad roligt Hanna=) grattis*::*D

2011-12-17 @ 16:58:06
URL: http://niina88.wordpress.com
Postat av: Carro

Härligt Hanna! De går bra nu! :)

2011-12-17 @ 19:42:53
URL: http://ccaroolineee.blogg.se/
Postat av: Julia

Grattis vad roligt! Jag vill se huset :) KRAM

2011-12-18 @ 21:33:27
Postat av: Anonym

jaa de måste ni =)

jo de drar ändå iväg, tovah äter då typ 2 burkar per dag, + gröt + välling.



2011-12-19 @ 19:58:43
URL: http://souziq.wordpress.com
Postat av: lea

tusentack för d underbara julkortet<3

tror du det är det dom har eller att det blir för litet?=)

2011-12-20 @ 18:02:50
Postat av: lea

då är ju frågan hanna om jag överlever med ett allt annat än vitt bord å stolar?:P

2011-12-21 @ 07:51:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0