Godmorgon!

Sitter i soffan och glor på Nyhetsmorgon, har duschat och tänkte ta mig en kopp kaffe. Filip somnade om efter att han vaknade upp med ett vrål.. Kan han nog behöva, lite sömn alltså. Han sover jätte oroligt nuförtiden, sista timmarna före vi vakna vid 6 så vet jag så inte hur många ggr jag har fått sträcka mig till spjälsängen. Kanske en tand? Kanske snuva på gång? Kanske, kanske inte.. Eller så är det bara så!
Det jag borde lära mig är att ta mig isäng i tid helt enkelt och inte hålla mig uppe till midnatt.


Vad ska vi göra idag då? Kanske träffa Linnea och Johanna? Eventuellt köpa mig en outfit till julafton..
Vad jag vet är iaf att vi ska träffa Julia och Niklas ikväll, det ska bli roligt!! :-)

Nä men kanske ta mig lite kaffe och fortsätta se Nyhetsmorgon. Årets mörkaste dag idag, inte speciellt uppiggande va. Men! Sen vänder det och går mot ljusare tider :-)


Kommentarer
Postat av: nathalie

hej, vad tycker du om julkalendern? :)

2011-12-22 @ 09:05:56
URL: http://naxo.blogg.se/
Postat av: nina

så söööt:) jo ni också=) God jul:D

2011-12-24 @ 21:54:50
URL: http://niina88.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0