längtar!

Det närmar sig jul.. jag längtar! Det är nog av den anledningen den här veckan går i snigelfart.. tror hela tiden att det är en dag senare än det faktiskt är, igår hade jag onsdag och idag har jag torsdag, vilken besvikelse när jag varje gång inser att jag måste backa bandet bakåt en dag. Vi har nyss kommit in från en promenad, gud så less jag är på att gå!! Men det finns ingen återvändo, Jerry måste ju få komma sig ut och så var det med de. Efter helgerna här nu så ska jag börja rensa och kasta och så smått börja packa, tiden går fort och snart ska vi flytta så det är lika bra börja. Har vi tur så får vi ha pappa hemma och ledig mellan jul och nyår, men det ska vi inte hoppas allt för mycket på för det vet man aldrig. Nä nu ska jag skura gåstolen och sen ska vi äta lunch för jag är hungrig och det lär nog Filip också vara när han vaknar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0