Lördagmorgon

Kolosalt trött är vad jag är.. de riktigt sivder i ögonen. Ikväll ska jag lägga mig i vettig tid, nu är det färdigt med att nattsudda för min del.

Annrs så är jag inne i en jobbhelg, känns ju lagomt möttot när det kommer en likadan nästa helg. Ibland vet jag inte riktigt hur jag tänker, för jag har gjort samma misstag i februari att lägga dom efter varandra. Men de är bara så vackert bita i det sura!

Ikväll blir det älgfransyska i stekpåse till middag, de kommer nog bli alla tiders. De här med stekpåsar är grejjer, köttet blir saftigt, gott och sen behöver man knappt diska efter sig. Helt i min smak :-)

Idag har jag lite ont i ryggen, kanske har att göra med skruvandet av gardinstänger igår eller så snöskottningen för det värker lite som träningsvärk. De är såhär när man har den mest vältränade kroppen i världen som dessutom lagt på sig några kilon som inte annars brukar sitta där.

Nä hörni, om lite drygt 2½ månad tar jag ledigt från jobbet för en tid, det känns SÅ braa :-)

Hej hej!



Kommentarer
Postat av: Sandra och Lovis

Så trevligt med en massa med-gravida! =)

När är ni beräknade då?

2011-01-10 @ 12:14:51
URL: http://sandrablandandra.blogspot.com
Postat av: Anonym

Ja men verkligen :) När har du tid? ;)

2011-01-10 @ 14:22:28
URL: http://sab1na.blogg.se/
Postat av: Jennie och Norah

Tack snälla!

Jag älskar att se bilder på andras hem,så om du har lite att göra någon dag kan du väl ge oss en glimt på erat? =)



Stekpåsar lät intressant.Jag som inte är så haj i köket har noll koll,så vad är det? =)

2011-01-12 @ 19:54:11
URL: http://jennieohlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0