Puh..

Såå, då är snart tisdag också till ända. Lillskrutten sover i sin säng för natten och Jerry ligger här bredvid mig och tigger till sig lite kärlek. Vi har idag varit till mormor och morfar och hälsat på, fick med oss lite fika hem som kan vara bra att hitta i frysen vid oväntat besök. När vi kom hem tog sig Filip en pn i stort sett hela eftermiddagen så jag hann göra lite nödvändiga saker såsom städa toaletten och torka lite i köket. Efter de tog vi oss en promenad i de härliga vädret och som belöning för det fick jag inte bara en, utan två coca cola burkar :-) Nu när jag var hos tandläkaren sist så såg hon visst på något underligt sätt att jag drack mycket cola, så hon rådde mig att inte dricka så ofta men när jag väl drack spelade det ingen roll hur mycket, bra va.. som den cocafantast jag är ;-)

Minstingen i familjen har fått in en dålig vana, om ni frågar mamman, han själv verkar tycka det är toppen att slå upp ögonen prick klockan 3 varje natt.. det kan diffa någon minut ibland, men igårkväll innan jag somna bestämde jag mig för att han ingen mat ska ha då utan han får nöja sig med tutten. Så inatt när han larmade 02.58 så var det bara tutte han fick och faktiskt så somnade han om till närmare 5 med några tuttinstoppningar därimellan. Han har nämligen knappt ätit en halv flaska tidigare nätter när han vaknat så jag tror inte han är speciellt hungrig. Vi får se om vi lyckats vända på hans rutin, jag håller tummarna :-)

Nu ska jag gå ut med Jerry så han får kissa och sen ska vi börja göra natt!

Några bilder från helgen i Lycksele.



Tacos middag!



Här spelar vi trädgårdsyatzy.



Lunch på djurparken



Filip ville också titta på djuren.. ;-)



Kommentarer
Postat av: Lina

Du gör det helt suveränt som klarar dig själv under veckorna... Själv skulle jag nog dö:-) du är duktig du! Och vad stor eran prins har blivit! Det ska bli kul att se han på riktigt nästa månad:-)

2011-07-20 @ 19:04:12
URL: http://Linaoh.wordpress.com
Postat av: Lina

Ja, jag förstår det!:-) åh vilka mysiga bilder, det gör att jag också vill ha husvagn!!

För oss passar det hela nästa vecka!!

Ja, den här dagen startade mycket bättre när jag insåg att Edvin sovit från 18-03 i sträck:-) sånt blir man lycklig av. Sen är pappan ledig:-)

2011-07-21 @ 08:29:39
URL: http://Linaoh.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0