Sunday

Fullspäckat schema hela helgen, en kväll på havsbadet hos Tessan & Jimmy, tjejparty, watercross och 50års fest. Idag ska jag inte göra mer än nödvändigt! Till det nödvändiga hör dammsugning och ihopplockning som redan är åtgärdat, eventuellt en handling på coop kanske jag ska åstakomma, men i övrigt ska jag bara byta blöjor och ge Filip mat när han så vill :-)

Jens och Jerry har dragit iväg till trolltjärn med husvagn så den finns där på onsdag, slipper jag dra med den själv så kan Jens komma direkt från Boliden på onsdagkväll. Blir alla tiders det! Filip sover en strökko så de är så lugnt och skönt här hemma.
Imorgon far Jens igen, en helg går så sjukt fort!! Jerry ska få följa och jobba iveckan, får vi se vad han tycker om det. Jag vet då att jag kommer tycka det är skönt fast lika tomt och tråkigt ändå. Omän han tillför en hel del jobb speciellt när man är själv hemma på veckorna, men han bidrar med hemskt mycket positivt också! Våran överglada vandalist med överflödig energi.. det kan nog ingen ta ifrån han ;-)

Nä, om jag skulle njuta av lugnt ett stund och sen göra ett rens i kylen!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0