2 månader!

Imorgon blir världens bästa Filip två månader! Så på torsdag ska vi på tvåmånaderskontroll där läkarbesök ingår, förhoppningsvis står allt rätt till som de gjort hitintills :-)

Midsommarhelgen var såklart en höjdare! Vi hade jättetrevligt, åt och drack gott med våra underbara vänner! Nu längtar vi till nästa husvagnstripp som går av stapeln 14 juli till Lycksele :-)

Imorgon är en bra dag, jag och fille ska fara och hämta hem Johanna och Sabina från deras lite väl långa resa (i min smak ;)). Blir kul att träffa dom och höra hur dom haft det!

Sommaren har återvänt med besked, med några varmgrader för mycket.. om jag får bestämma! De är ju knappt så man orkar röra sig men ändå har jag orkar med två(!!) lite längre promenader både igår och idag, de är nog bara ett kortvarigt il jag har. Men därför ansåg jag mig vara förtjänt av inte bara en, utan två burkar coca cola :-)

Jens är som vanligt i Boliden under veckorna, trist!! Vi har ju varit bortskämda med många kortveckor så nu när verkligheten är här och de är vanliga fyradagars-veckor igen så känns de ju så mycket värre. Men nu har vi snart avverkat två dagar så snart är det torsdag :-)

Nä hörni, nu ska jag invänta minstingen från hans taktikvila så han får sig lite mat innan vi får och sover för kvällen!

Filip på midsommar



Lillgrabben typ 1½ vecka gammal






Kommentarer
Postat av: Linda

Underbara, fina Filip!! Vi längtar också till nästa tripp! :)

2011-06-28 @ 23:32:30
URL: http://lindta.blogg.se/
Postat av: Emma

Snyggebarnet!!! Vi längtar också!! :))

2011-06-29 @ 21:10:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0