Regniga tisdag!

Tisdag och de börjar dra ihop sig för helg, imorn kommer Jens hem. En husvisning har vi inbokad, i vilken gång i ordningen kan man ju fråga sig.. men nångång ska det bli våran tur! De är bara så mycket som ska klicka för oss båda, så imorn blir säkert inte sista visningen vi är på.. :-)

Idag har vi inte förtagit oss om jag säger så, vi rantade runt en stund på dagen i regnet. Köpte en säck med mat till Jerry för annars hade de varit sista måltiden för han ikväll, och de vore ju obra. De är ungefär allt vi gjort idag, förutom allt nödvändigt vi gör varje dag. Slö får man vara ibland.

Jo den här Filip, jag skrev ju att han sov hela natten igår. De innebär att han sov från 22.30 till 5 då han larmade och nöjde sig med bara tutten till klockan 7. Lovely! Jag trodde det skulle vara en engångsgrejj, men icket! Igårkväll somna han strax efter 22 (som vanligt ungefär) och sov till strax före 6, då vi åt och somnade om till halv 9. Underbart :-)

Jag har varit duktig och börjat lägga fram en del av det vi ska ha med oss ihelgen, vi ber till gudarna att de inte ska regna över oss!

Nu ska jag göra en flaska redo i kylen för natten utifall att karamellen får för sig att vi ska upp och äta. Han sover så gott i sin säng för natten så nu ska jag ta med mig Jerry ut för att kissa så är han också redo att gå och lägga sig :-)



Midsommar 2010



Midsommar 2009

natti natti!



Kommentarer
Postat av: sussa

Men Filip så duktig ;) åh va skönt de måste va :) Jo måste verkligen dra ihop oss nu å träffas :P

2011-06-22 @ 08:20:07
Postat av: Nina

Haha tack=) jo hörde du var släkt med dom:) Hur gick de med husvisning då=)?



Ja de borde vi verkligen styra fort!:) himla roligt skulle de vara:)

Trevlig midsommar på er med:)

2011-06-23 @ 10:37:32
URL: http://nina88.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0