snart torsdag..

Ja jösses vad veckorna går fort, det är helg imorn igen. Men inte mig emot, det ska bli skönt få hem pappa/husse. Igår var jag flitig, packade in oss alla i bilen och for till husvagn som jag städa så nu är den redo för midsommar. Efter fick jag ett ryck så jag tvättade bilen, två varv (!!).. men det blev inte bra, nåja bättre blev det då för man ser ju då att den är mörkblå nu och inte som tidigare gul och grå.

Ihelgen blir det ytterst lugnt, vi ska fixa lite så vi är ganska så redo på torsdag när det bär av till byske. Visserligen kommer Jens hem redan onsdag nästa vecka, men det kan ju bra att ha lite tid tillgodo ;-) Jag hade tänkt att vi skulle investera i fyra nya campingstolar, vi får se om Jens tycker samma.. oftast inte.
Jag har också tänkt att vi ska ta oss till Lillpite för att hälsa på, och framför allt titta på lilla Ulla.. förmodligen far man därifrån valpsjuk ;-)

Jag befarar att det är en smula mensvärk jag börjar känna av.. det kan väl inte ändå vara sant att den redan ska vara tillbaka, jag hade gärna sluppit ett tag till.

Tänkte att jag skulle lägga upp några bilder på lilltrollet vårat som blir sju veckor på fredag och några från i lördags, men ska ni tro jag får det till att funka.. nej!

Nu ska jag springa ut med Jerry medan Filip likaså sover.. sen ska jag vänta på mattid och störta isäng, får vi hoppas att övriga tänkt sova då också :-)






Kommentarer
Postat av: sussa

Gu, ja skulle oxå vilja ha husvagn ;) myyyspyss..

som vi sko träffes =) måste boka in date me alla mammor å barn oxå ;P

2011-06-16 @ 13:08:06
URL: http://suziq.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0