Både bra och dåligt!

Om ni bara visste hur trött jag är.. jättetrött. Dagarna går ut på att jobba och sova, därimellan gör jag bara de jag absolut måste för mer finns de inte ork till. Jens fråga igår om jag inte ändå blir piggare eftersom jag sover så mycket, då kan jag berätta för er att de gör de inte. Varje natt lyckas jag skrapa ihop säkert 10 timmars sömn och ibland mer men jag är lika stendöd ändå. Så nej, de hjälper inte att sova. Då vet ni det!

I övrigt då, två veckor kvar innan jag går på havandeskaps.. Åh så jag längtar!! De börjar gå tungt nu, riktigt tungt. Förvärkar har jag fått börja smaka på ganska ordentligt så nu behöver jag semester. BM tyckte jag skulle utnyttja mina 7 dagar jag har rätt att sjuksriva mig själv, för ni vet.. man kan inte vara så duktig jämt, tyckte hon. Vi får se hur de blir med den saken eftersom Jens har kommit hem med den underbara nyheten att han åker på bortajobb mån-tors. Skitbra med tredagars ledigt varje helg och mer pengar, skitdåligt om ni frågar mig som då kommer vara stor som ett hus och fortfarande jobbar heltid och ska då efter en arbetsdag orka aktivaera jerkan som då legat i sin bur i dryga 8 timmar..  Nä, jag är inte det minsta positiv men de märker ni kanske!

Jaja, de måste gå något sätt och de löser sig!

Till något roligare så är det fredag och vi åker upp till vuogga i em. Underbart! :-)

Nu ska vi gå ner så Jerry får morgonpinka och sen ska jag ta tag i dagen, dvs göra allt jag inte hann igår för att jag efter vi varit och handlat somnade på soffan, som vanligt!




Kommentarer
Postat av: sussa

Du gör de bra =D du är ju trots allt två st ;) Inte så länge kvar nu, åh så spännande. jag är å mest trött hela tiden, sover för de mesta, trots att jag har bra järnvärden. men de är väl bara gilla läget typ =P sen värken spelar väl sin roll. hoppas ni får de kanon i vougga ( man kan ju inte ha annat) haha kram

2011-03-18 @ 09:19:22
URL: http://suziq.blogg.se/
Postat av: Linda

hade vi bott närmare hade jag kunnat ta med jerkan på prommisar på dagarna, men tyvärr bor vi lite väl långt bort för att åka förbi och hämta han för en kissrunda ;)



trist att han ska börja jobba borta!! :( jag tycker att du ska lyssna på din bm och ta ledigt! du har inget igen av att plåga dig själv!



Kram på dig och lilleman i magen!!

2011-03-18 @ 22:05:47
URL: http://lindta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0