Fredagsnöjet!

Ooh så duktig jag varit ikväll, tvättat undan allt som fanns i tvättkorgen och mer därtill och sen mit i allt fick jag ett il så jag skurade toaletten. Roligare kan man ju ha en fredag men nu ska jag snart krypa till kojs för jag är kolosalt trött, som vanligt.

Idag har jag varit på en stadstur med Johanna, de enda jag kom hem med idag var ett par mjukisbyxor. Dom jag har nu börjat vilja dela sig mellan benen och de är ju inte så lyckat. Mjukisar är bland de bästa så därför unnade jag mig ett par nya :-)

Tog sen en prommis på grisberget som Jerry uppskttade mer än mig idag. Herregu så tunggått de var med en bejbis i magen och flera kilo mer att bära runt på och sen var föret blött och mjukt. Ja ja, vi överlevde bägge två!

Imorse vaknade jag av senadrag, som jag iofs oftast gör om nätterna. Skillnaden var idag att jag hade 7 stycken inom loppet av kanske 10 min! Puh, vilken match de var! Kan ju hoppas jag slipper det inatt :-)

Nu ska jag äta några fler vindrucor och dricka lite mer päronsoda innan jag gör natt! Trevlig helg och godnatt :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0