Sjätte mars

Söndag och jag har ett långt kvällspass kvar, men de är det sista på vääldigt väldigt länge! :-)

Som den läskberoende jag är sitter jag och dricker ett gas passionsoda och väntar på att min cappucino ska bli färdig i köket.
Vaknade imorse klockan 06.13 av att Jerry stod och hulkade, så jag snabbade mig ur sängen och räddade mattan som han hade tänkt kräkas på den lilla rackarn. Jens blev den som fick kliva upp och torka men jag somnade aldrig om mer. De gjorde däremot Jens, han surrade en stund om att de var så skönt ligga och dra sig men han knoppade ganska fort igen och sover än. Han ska få sova en stund till sen ska jag be Jerry göra en insats i sängen ;-)

Igår var jag och hämtade ännu en kasse med diverse bebis saker som mamma har köpt, garderoben börjar vara mer än full och tillräcklig tror jag. Men de är ju så svårt att låta bli ;-)
Hem kom jag med den turkosa villervalla filt jag önskat också, så jag är mer än nöjd!

Nu ska jag försöka få liv i jerry som också somnade om så vi får liv i han som snarkar i sängen!

Solen skiner, ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0