4 veckor

Idag är våran skrikolle fyra veckor. Skrikolle kallar jag han för att han har tagit sig för en ny kvällssyssla, nämligen skrika. Igår höll han bara igång i ett par timmar så de får vi väl vara nöjd över ;-) Tidigare kvällar har det handlar om flera timmar.. De är då man älskar att Jens ligger borta och jobbar (!) eller så inte.

Nu sitter jag i väntans tider på att herren ska vakna från tuppluren i vagnen för då vill han nog ha sig en flaska med mat. De blir nog lagom till Jens kommer hem från vuogga, han har hämtat hem skotern och pulkan som vi nu ska sommarparkera i väntan på vintern och våren. En handling står på schemat härnäst, sen får vi se. Imorn ska vi iaf och fira fina Harry som blev tre hela år i tisdags :-)

Till veckan måste nog vi ta oss en tur på stan, jag insåg idag att garderoben är fylld av äckliga gamla trasor. Jag har inga kläder!! Jag har iofs knappt köpt några kläder under tiden Filip var i magen, just bara för att dom skulle vara på tok för stora såhär i efterhand så nu måste jag handla lite nytt att ha på mig :-)

Nä det här duger inte, jag slår nog igång ett avsnitt av Skilda världar så jag har något att göra medan jag väntar på Filip, Jens och Jerry!




Kommentarer
Postat av: mamma

SÖTISAR<3<3

2011-05-29 @ 18:26:40
Postat av: alexandra

Fin blogg! Följa varandra på bloglovin? :)

2011-06-02 @ 23:43:40
URL: http://kisskill.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0