Djupträsket

Nu är det måndag igen och helgen har passera i raserfart, Jens har farit iväg på jobbet och vi har börja nedräkningen till torsdag igen.

Helgen har vi spendera i goa vänners lag i Djupträsket, en minst sagt vädervarierande helg men en jättetrevlig sådan :-) Jag drack min första cider sen vad, förra sommarn (?).. den var god, fast speciellt många blev det inte.
Nu längtar vi till nästa campinghelg som blir midsommar :-)

Idag är det lugna puckar här på sunds, Filip är på gnällen och jag är trött. Kan hända att vi tar oss en tur med vagnen och kollar om det finns nå vår/sommargardiner till vardagsrummet. Vi får se!

Några bilder från helgen,



















'





Såja, de var allt för idag :-)

Kommentarer
Postat av: Linda

Jag längtar till midsommar!! Kanske rentav blir en tur med vagnen nästa helg..?! :)

2011-05-23 @ 22:21:16
URL: http://lindta.blogg.se/
Postat av: Linda

helgen när karlarna varit i trolltjärn, långhelgen :]

2011-05-24 @ 22:42:27
URL: http://lindta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0