Måndag

Måndag mitt på dagen, idag har Jens börjat om att jobba så nu är vi soloalena till torsdag eftermiddag. De ska nog gå bra även om man såklart helst önskar att han kom hem varje dag till middagen, men nu är det såhär. Vi har ju faktiskt redan provat på att vara själv jag och grabbarna i några dagar och de gick ju bra även om min förkylning kom väldigt opassande.
Förkylning smittar ju, så hur lätt tror ni det är att vara dryga två veckor gammal och ha hosta och lilla söta näsan proppfull i snor.. tack till nässugen som gör livet lite enklare för lilla Filip :-) Tur det är övergående!

Igår städade vi ur husvagn så nu är allt fjälldamm borta och den är redo för camping i sommar. Faktiskt blir det en tur redan till helgen så det ska bli trevligt :-)

Nu ska jag se om Filip vill sova en stund i vagnen för jag vill vila!

Kommentarer
Postat av: Sassa

Huvva då, inte kul att vara liten och sjukling. Nässug is the shit! ;)

2011-05-16 @ 22:49:13
URL: http://sassabarill.blogg.se/
Postat av: sussa

Jo förstår de börjar bli lite lugnare nu =)de är ju så många som vill se när dessa gobitar kommer till världen =) ja mig spelar de mindre roll, vi kan hänga här eller hos er eller va som känns okej för er =) de blir super =)

2011-05-17 @ 11:15:30
URL: http://suziq.blogg.se/
Postat av: sussa

Hejdu =) i dag blir de lite tajt, onsda ska ja va hos BM 15.30 så före de passar, och torsda har ja inga planer så den funkar oxå =) Nina å neo är oxå med å träffas =) så när passar de bäst för er ?

2011-05-23 @ 13:11:46
URL: http://suziq.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0