En sånn dag!

Vissa dagar är bättre än andra, vissa är sämre..  Idag har tålamodet som mamma prövats! Filip vaknade nog på fel sida inatt när han slog upp sina grön/bruna ögon vid halv tre tiden, sen dess har han mest varit missnöjd och inte alls velat sova. Man blir ju alldels slut, inte bara av sömnbristen utan att ha en gnällig fille. Nå, de kan ju bara bli bättre.. man får se det så. Han är ju för det mesta ganska så nöjd dagtid iaf, så om han nu är lite på vrången en dag är väl inte hela världen, bara halva. Men man måste ju få klaga av sig lite.. ;-)

Nu kommer snart Jens och Jerry hem så då ska vi göra oss färdiga och åka till lillpite hos familjen lindkvist/ermebring! De var så längesen så det ska bli trevligt :-)

Hade tänkt hinna få i mig kaffekoppen som jag gjorde för nån timme sen som jag säkert värmt upp två ggr redan, men tredje gången gillt då!


Kommentarer
Postat av: sussa

Eh kommer inte på exakt va den heter.. ska kolla upp, de är mamma som beställt åt mig, från cdon. kan komma me ett uttlåtande sen ;P



Näe alvedon mot tänder, mot att vägra sova vet ja inte hur man ska få de till ngåot trevligt å mysigt när hon inte vill.. men tack å lov gick de bättre i dag =)



Näe fy fan man e ju så jäävla less, å ofräch å allt.. blää



2011-10-08 @ 21:58:41
URL: http://suziq.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0