fredag

Igår kom pappsen och Jerry hem, vi sågs som hastigast och idag for dom igen. Men dom kommer hem imorn igen! Jag hade ju totalt glömt bort att jag skulle iväg på singalesisk middag igår hos dellan, åh fy tusan så gott de var!! De gick inte av för hackor kan jag tala om, trevligt i vanlig ordning också :-)

När Jens kom hem igår gjorde jag något som jag inte gjort på vääldigt länge, jag gick och la mig i sängen och sov i två timmar tror jag mitt på blanka dagen!! De var SÅ skönt och säkert lika välbehövligt med tanke på Filips dåliga vanor nattetid. Nu ska jag dock inte klaga, han har sovit heela natten utan strul med undantag för en flaska vid halv 3 tiden, men den tog Jens hand om så jag somna om lika fort igen. Du milde så skönt det var, nu hoppas vi att det är något som håller i sig.

Har precis ätit älgskav i tortillabröd med grönsaker och orient, de satt fint! Filip vilar en stund i vagnen så han orkar hålla skenet uppe tills han ska isäng ikväll. Funderar om vi ska ta och he oss iväg till mamma/mormor en stund.. istället för att sitta här hemma hela kvällen själv :-)

Ikväll måste jag ju hejja fram mina favoriter i Idol, Moa och Amanda F! Nu ska jag dricka upp mitt urgoda tassimokaffe innan jag gör något mer :-) Trevlig helg!

De här är våra killar de! ♥




Kommentarer
Postat av: sussa

Men mys =)=) jo hon får alvedon mot tänderna, smörjer på tandköttet. hon har ibland fått alvedon, fast de hjälper inte direkt mot att hon it vill sova.. har beställt en bok om sömn, kanske man får veta lite mera. får hoppas hon kommer på bättre tankar om hur skönt de är =)

2011-10-07 @ 21:15:34
URL: http://suziq.blogg.se/
Postat av: nina

Sötpluppen=)!!!

2011-10-07 @ 22:39:55
URL: http://nina88.blogg.se/
Postat av: mormor

SÖTISAR :))

2011-10-08 @ 19:37:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0