Heelg!

Helgen har i vanlig ordning rusat förbi för nu är det söndag igen. Fredag var det husvisning ännu en gång, och vi se vad de blir av den saken. På kvällen kom familjen Rudholm/Engstrand hit och åt middag med oss sen hade vi chipsprovning till Idol. Igår på dagen for jag och Filip till Långträsk och hälsade på mamma/mormor pappa/morfar sen hann vi bara hem och packa om så begav vi oss till Hollsvattnet, för då var det våran tur att bli bjuden på middag ;) En trevlig kväll där också Per, Emma och Hugo var.. de var så längesen vi sågs alla, från att ha träffats i stort sett varje helg hela sommaren till att knappt sett varandra på en månad så var det på tiden! Det kanske inte dröjer lika länge till nästa gång!

Jag och Filip har varit ner på stan och lämnat igen en overall som han inte ska ha, med oss hem följde istället två body och ett par leggings åt mig.
Nu väntar vi på att pappa och Jerry ska komma hem från jakten så får vi se vad vi gör resten av dagen. Trött i vanlig ordning är jag och de är nästan så de är lite huvudvärk på g, så undra om jag ska försöka stoppa det med en ipren innan det blir ännu värre.

Jag tror jag avrundar där..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0