Racerfart!

Vet ni hur fort tiden går? nu har halva september passerat och som en komihåg till mig själv så kom jag precis på att jag måste skicka in så jag får nån föräldrapenning nästa månad, fördelaktigt kan man tycka. De var ju nyss sommar..!! Jag är ingen fantast av just hösten eller kallaste vintern heller, visst är det mysigt när snön kommer och julen närmar sig.. men jag är mer för vårvintern, den om något är en underbar tid! Längtan efter att få fara upp till vuogga har gjort sig påmind, kan ju vara för att jag börjat förbereda husvagnen för avfärd. Ska byta ut lite prydnader och mattor, det ska bli turkost tema i husvagn men förgården får behålla sina rosa accesoarer. Sen får vi se om vi far upp när det är älguppehåll och ställer iordning, så det står klart när snön kommer! Åh, ge mig mars.. :-)








Om vi ska hålla oss till nutid så är det lördag och pappan är ute i skogen och letar älgarna, om jag fick bestämma så skulle dom ha skjutit fullt redan nu så älgjakten var över för den här gången men det funkar visst inte så! Filip sover sin förmiddagsvila i vagnen men han ska nog till att vakna vilken sekund som helst, då ska han få mat och sen ska vi och tessan med bebismagen ta oss en tur på stan.
Imorgon ska vi på barnkalas hos Herman som fyller 2 år, jisses! jag säger ju det.. tiden går fort!!

Nä om jag skulle kolla upp hur mycket jag är god för på visakortet innan chefen vaknar! Trevlig helg :-)



Liten herman och en liten Jerry :-)



Vilddjuret 8 veckor gammal.. 



Vet ni hur längesen det här är?? De var en onsdag i juni för dryga tre år sen och vi firade, vad minns jag inte men något bra måste de ju varit!


Kommentarer
Postat av: Lea

men än 3 år sen vi firade att vi förlovat oss å josse å johanna tagit studenten? eller nää vänta 08 är det ju ,... att johanna flyttat i sin egen lägga å josse skulle börja plugga? =)

2011-09-17 @ 11:55:42
Postat av: lea

vet du vad, jag tror faktiskt jag med att det är en liten tjeja=)

2011-09-18 @ 10:25:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0