6 september

Helgen som var åkte vi till Vitberget där Per och Linda köpt sig en stuga, husvagnarna hade vi givetvis med oss. En trevlig och sen fredagkväll resulterade i en jättetrött lördag för några av oss, av olika anledningar.

En ny vecka och det är Jens sista semester(jakt)vecka, sen är det bortajobb som gäller igen. De blev som jag befarade men inte önskade.

Idag har jag gjort om lite hemma, bytt gardiner som blev en katastrof och inte alls som jag tänkt mig. Flyttat om ljuslyktor och prydnader, men de blev inte bra någonstans. Så med det mesta blev jag missnöjd, en sväng på Ikea skulle nog göra susen ;-)

Lilla Filip har somnat i storsängen där han ska få sova inatt, som oftast när Jens är borta så får han mysa med mamma. När han ändå har kommit på (ännu en gång..) att han vill äta en flarra vid 4-tiden varje natt så är det ganska enkelt att ha han bredvid sig, då går det snabbt så sover han igen och så även jag. Hungriga barn, precis när jag vant mig med att få sova i princip ostört till 7-8 på morgonen så ändrar han sig. Han kanske byter taktik snart igen.. ;P

Nä nu ska jag nog ta en dusch, i lugn och ro när han ändå sover! Man får passa på :-)

Men några bilder måste jag ju lägga upp!













Fina Filip! ♥




Kommentarer
Postat av: jenny

snyggaste lilleman :)

2011-09-06 @ 22:54:38
Postat av: sussa

Jaa verkligen fina Filip . Han är jätte fin ,ska bli kul å ses i morrn ;) hehe ja vi får hoppas han byter taktik :P

2011-09-07 @ 06:14:31
Postat av: jessika

var med i min tävling där du kan vinna smycken från stylegirl.se!

2011-09-07 @ 06:34:54
URL: http://kallasjessika.blogg.se/
Postat av: mormor

GULLUNGE <3

2011-09-07 @ 12:40:01
Postat av: Julia

Så fin han är.. Men gud vad stor han blivit bara sen i somras! :) sötnosen <3

2011-09-07 @ 20:26:02
Postat av: Linda

Såklart finaste Filip! :]

2011-09-07 @ 22:25:30
URL: http://lindta.blogg.se/
Postat av: Anna

oooooh så söt han är=))

2011-09-09 @ 21:48:38
URL: http://annabergstrom1985.blogg.se/
Postat av: Sofia

Det heter "Fresh food feeder" och är som ett nät där man kan stoppa i fruktbitar eller annan mat och så kan barnet suga i sig det genom nätet utan att riskera bitar i halsen. Brukar dessutom kunna roa dem en ganska lång stund! Jag tror att Barnens Hus har dem nuförtiden!

2011-09-10 @ 12:09:27
URL: http://sofiafranzen.blogg.se/
Postat av: Malla

men söte! :D

2011-09-12 @ 22:02:35
URL: http://www.monstermalla.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0