Tisdag

En sånn dag, inte våran dag iaf.

När vi klätt oss och tagit oss ner och ut så starta inte bilen, en eller två svordomar senare så spände jag lös oss och vi gick upp igen. Åt lunch och sura lite.

Sen när jag skulle börja med middagen som var köttfärslimpa så inser jag att vi inte har någon fläskfärs.. Suck. Älgfärs har en förmåga att bli lite torr så därför brukar jag blanda i lite fläskfärs. Jaja köttfärslimpa blev det, som gick att äta trots en smula torr.

Filip har varit en gnutta gnällig, lite halvdålig i magen och en grad feber nu ikväll. Kanske tänder, kanske något annat.. Vi får se!

Nu ska jag se mästerkockarna och hoppas på en bättre dag imorn!


Kommentarer
Postat av: mormor

Hjärtegull <3

2012-01-11 @ 07:36:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0