Rester

Det fick bli rester till frukost från gårdagens middag, tacos. Hade sussa här på middag, hon är mitt stand-in när jag blir sugen på just det, tacos. Jens tycker vi äter det för ofta och därav är han inte speciellt förtjust i det medan jag kan äta det hur ofta som helst. Så då är det ju bra jag har hon som äter med mig ;-)

På förmiddagen hade vi Linnea, Herman och Linn, Lise här på korvgrillning i solen. Jerry hade sällskap av Doris och sin bästa polare Ulla på gården. Jag tror om det är möjligt, att hon är enda hunden som fått Jerry knäckt. Dom är som gjorda för varandra!

På kvällskvisten hade jag Johanna och Sabina på besök som förgyllde min kväll.
En sånn hög med fina vänner!!

Nu är det inte länge till den vita bilen rullar in på gården och Jens kommer hem, jag gillar torsdagar! Det blev ingen övertid så han kommer hem som vanligt.

Nu ska jag ta itu med en massa saker när ändå lilla skatten ligger ute i vagnen och sover.


Kommentarer
Postat av: sussa

de är väl klart man ställer upp =P hahahhaha

2012-03-17 @ 08:12:49
URL: http://souziq.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0