Äppel päppel

Äppelkakan är i ugnen men det är inte många minuter kvar, då ska vi klä oss och gå ut på gården. Filip vill kanske leka lite och Jerry springa lite.. Jag har säkert något att göra, om jag vill.
 
Jens åkte kl 4 imorse till någonstans 40 mil neråt i landet där han ska vara till torsdag eftermiddag/kväll. Där ska han vara varje vecka på obestämd tid. Vad annars, vore ju dumt att få jobba hemma :-)
 
Helgen har rusat förbi, tack gode gud. Jag har jobbat så vi har helg jag och Filip, ända till på torsdag då jag jobbar och tar helg igen. Härligt va!
 
Förra veckan fick jag iaf kökssoffan på plats och det blev så fint. Glasskivorna bakom köket har också kommit sig dit dom ska. Det tar sig sakta men säkert mot slutet
 
Nu ska jag plocka ut kakan och vi ska gå ut, Filip snörde precis upp stövlarna på köksbordet så jag antar att han är sugen på att vara ute!
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0