nattjobb

Helgen är över, och min Jens är hemma! Ingen är gladare än jag, och det bästa av allt är nog att jag inte behöver ha någon nedräkning tills han far igen, utan nu är han hemma för alltid :) Har varit en kanonhelg, fredagkväll körde jag till lule i snöovärdret för att hämta Jens och hans mamma på Kallax.. kan ju säga att vi bytte chafför på hemvägen. Vi begav oss direkt till backen och åt middag där, sen for vi ut och rännde lite och sen hem och la oss. Lördagmorgon var det fantastiskt mysigt att vakna upp med varandra och inget "nu måste vi stiga upp" utan ligga kvar och mysa tills vi kände för att nu är det dags. Vi gick ner på stan, och sen var det dags för middag med mamma och pappa på Golden dragon, mkt gott!! Blev några få vinglas och en rätt så nykter utgång på Kalles, det var verkligen något nytt för mig. Men jag är inte speciellt besviken, var riktigt trevligt faktiskt! Idag blev det en sovmorgon, lunch/middag på Airbailo med Tessan och Jimmy. Sen har vi stökat på lite tills det var dags för mig att fara på jobbet. Hann med en liten pn där före också för att orka natten. Har redan börjat nedräkningen tills jag får fara till Jens och lägga mig och sova. Ska bli oootroligt skönt!
Imorn kommer jag typ kliva upp, äta och sen fara tillbaka hit för ytterligare en natt. Men det sägs ju att första natten är värst, så man får väl tro på det då!

Nu blir det nog en kaffekopp i väntan på nästa tvättmaskin!

Godnatt på er som får gå och sova, fast.. då är det ju min tur att sova när ni måste kliva upp!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0