nya saker..

Har hunnit hända en hel del sen sist jag uppdaterade denna blogg.. så det är på tiden att jag gör det. Just för tillfället är det lite väl mycket att hinna med. Man ska båda hinna jobba och göra allt annat. Så som det här med att tvätta har fallit bort, så igår insåg jag att jag MÅSTE tvätta. Ingen tid i tvättstugan som passa före helgen, så ikväll måste jag hem till mamma och köra några maskiner. Har även lovat att hjälpa Marcus att packa och flytta..
Har även ganska stora planer på att hinna fara och kolla på min bil som pappa var och köpte igår.. så det har också hänta, blivit bilägare och börjat med körkortet!
Morfar ligger på sjukhus i Västerås, det kändes väl lite väl långt bort.. men han håller på att krya på sig tror jag :)

Nu ringde Josse, så nu ska vi iväg till Djupviken och starta en tvättmaskin. Full huggning!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0