lördag i arvidsjaur!

En sånn dag, en rätt så bra dag.

Vi har hunnit en hel del, gjort "stan" som inkluderar Dollarstore där jag och Linda tillbringa en ganska lång stund. Sen har vi även provat på att vara utelåst här i arvidsjaur utanför dollar.. våra kära kära killar lämnade bilnyckeln i tanklocket och började knata mot centrum. Ooops, tanklocket låste sig visst när man låste bilen. Så efter att nån vänlig själ försökte hjälpa oss, en hel del irritationer från allas håll så får vi godkännande att bryta upp de, så var den saken ur världen!

Efter nu en fiske och eldtur i skogen så håller vi på med maten. Björnstek och renfile med hasselbacks.. det där med björn blir spännande! Nu är jag färdig med salladen så nu ska jag nog knata över med salladsskålen och en cola till Linda, middagen serveras nämligen i deras husvagn.

För allas intresse, våran husvagn fungerar alldels ypperligt.. de är varmt om fossingarna och mestadels får man svettas. Så den funkar :)

Om ni har missat de, så har jag fast jobb ;) Vårat sällskap den här helgen har nog inte gått miste om de, jag påminner alla i min omgivning lite då och då. Fast jag har nog inte själv riktigt fatta de än, men tids nog gör nog även jag de!

Nä, nu ska jag stoppa fötterna i foppaskorna och gå över! Fortstatt trevlig helg, de kommer vi nog ha :)


Kommentarer
Postat av: Linda

Tack för i helgen, trots det inte alltför härliga vädret och härliga humöret på lilleman! =)

nästa gång åker jag gärna utan barn :D om man får säga så!? :P

2009-09-27 @ 21:59:17
URL: http://lindta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0