fredagstraditioner

Nu har jag tagit helg, satt mig ner i soffan med en kaffekopp efter en middag som bestod av rullader med ädelost, tomater med mozarella och parmesan i ugn, sallad, vitlökssmör, bea och loranga (inte igår man drack det men jag vill minnas att de var godare förr).


Jens sitter och läser dressyr av hundar för de kommer en valp till oss om drygt 1½ vecka (som han nyss påminde mig om när jag sa att han var tråkig).


Coca-colan som stått ute på kylning på ballen har börjat tina upp så nu ska jag hämta mig ett glas i väntan på att familjen Rudholm/Engstrand kommer hit. Eftersom våran fredagstradition är slut för säsongen så har vi från och med idag bytt ut Idol till Lets Dance! Man får ju inte vara dum :)


På söndag hoppas jag att vädret tillåter planerna om en skotertur med Jullanbullan och Niklas, kanske någon mer som är sugen på säsongens första dag med skoter? :)


Åter igen, trevlig helg!





Kommentarer
Postat av: sussa

Åh, synd ja jobbar sönda. men fick mig en åktur i onsdags =P

2010-01-08 @ 19:50:50
URL: http://suziq.blogg.se/
Postat av: Johanna

Jag vill ocksa kora skoter!

2010-01-08 @ 22:09:06
Postat av: Anonym

Hello. Sa det blir en Bosse? :) Hoppas allt ar bra! :)

2010-01-08 @ 22:28:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0