ny design

Som ni ser så har jag fått mig en ny design tack vare Angelica, tusen tack!

Nu är vi där igen, det har nog inte undgått någon att de är snöstorm ute som resulterar i översnöade bilar, oplogade vägar, sist men inte minst ett fruset motorvärmaruttag!! Så nu står den där.. fastkörd och utan värmare på parkeringen min pärla, tur att Jens är "jerry-ledig" imorn så han får minsann kliva upp och skjutsa mig på jobbet imornbitti. Ganska bekvämt om jag får säga de själv ;) Ska nog tillägga att jag faktiskt tycker vinter/vår är trots allt den bästa årsstiden, ändå!

Jerry växer och frodas, han går an som en galning. Är typ 0 till 100 och i nästa sekund sussar han gott!

Idag var vi SÅ nära en nilapulka men såklart var den ju såld. Dom är allt bra attraktiva dom där! De kommer fler tillfällen.

Bara så ni vet, 15.30 imorn tar jag helg! En helg jag faktiskt längtar till, fredag är det personalfest och lördag ska vi vara hos Emma i nrfj, äta middag och dricka lite vin/cider, eventuellt surra lite också! Dessvärre är jag soloalen ihelgen, Jens far till trolltjärn och Jerry ska få följa till Långträsk med mamma och pappa. Jag lär ha fullt upp med annat så jag klarar mig nog!


Nu ska jag duscha och snöra på mig tjocksockarna, sen är det natti natti här!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Snygg design! Men jag ar lite besviken pa antalet bilder, jag vantar mej MER pa lilla Jerry ;) /s

2010-01-27 @ 23:15:53
URL: http://sab1na.blogg.se/
Postat av: madde

oj så tjusigt! :)

2010-01-28 @ 02:18:20
URL: http://maddestrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0