18.07

Jag vill vara leedig!! Ni anar inte vad jag längtar dels till påsk och sen även vecka 15 när vi ska tillbringa heela veckan uppe i fjällen. De om något ska bli härligt! Inga större måsten eller borden, bara vara.

Till helgen är jag gräsänka, Jens far redan på torsdag förmiddag. Så jag och Jerry får klara oss själva, men mest troligt fixar vi det.

Jag har absolut ingenting att tillföra bloggen i nuläget eller jo, Johanna och Sabina har äntligen kommit hem och de känns helbra :)

Nu ska jag stöka undan middagen, ta ett bad med Jerryboy och sen kanske Johanna skulle komma förbi en sväng!


Kommentarer
Postat av: Emma

Oj så härligt med en hel vecka i fjällen, förstår att du längtar! Så i helgen är det din tur att vara allén..vad ska du hitta på då då? =)

2010-03-09 @ 22:09:32
Postat av: Linda

du har så rätt, så rätt. men jag kan lova dig att jag inte kommer att gräva ner mig, men det skulle vara skönt. iaf till detta är över =)

2010-03-11 @ 20:56:38
URL: http://lindta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0